Städastädavarjefredag

Kent var verkligen otroligt bra! Jag blev förvånad över hur fruktansvärt bra de var live, värt vart enda öre.

image76

Jag har städat, städat, städat ända sedan jag kom hem från jobbet och det värsta är att det syns knappt! Gnuggat, putsat dammat... Och jag har kommit fram till att jag tycker att det borde vara förbjudet att stå upp och kissa, menar killar då förstås. Ta en titt på väggen nära toaletten så ska ni se att det inte är värst fräscht. Shit va äckligt!

Nu sitter jag här ensam och ser på Så Ska Det Låta och känner mig lite deprimerad. Mamma och William är påväg till Bollnäs, Matilda är hos en kompis och pappa ska snart ut och jobba. Hade hellre tillbringat kvällen med någon rolig och trevlig människa.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om jag vart där..
men snart så är ja de. =D

2008-03-07 @ 22:22:30
URL: http://erikamargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0