Sött surt neutralt

Oj, plötsligt var bloggen flyttad. Tänkte faktiskt skriva här igår men då gick det inte att logga in pga av flytt.
Den första sommaren-har-börjat-och-Erika-har-äntligen-kommit-hem-helgen har iaf varit pretty exciting, eller ja crazy skulle man ju också kunna säga.

Sött, surt, neutralt

Vad tråkigt jag har. Vad extremt tråkigt det är när det regnar. Har försökt ringa Erika också i all min tråkigthet men det går inte att komma fram. Tänkte att jag hade kunnat syssla med att lägga in bilderna från kameran på datorn men min sladd är borta, misstänksamt många av mina saker har försvunnit på sistone, och kortläsaren i datorn tar typ alla minneskort utom mitt.

Good to have you here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0